Sommaren i Västervik

Under fem veckor i sommar kommer jag att vara tjänstledig från mitt arbete som kommunikationskonsult i Stockholm. Jag kommer istället att vikariera som politisk redaktör på Västerviks-Tidningen. Jag har redan nu påbörjat ledarskrivandet i form av en särskild ledarblogg på tidningens hemsida.

Med anledning av detta har jag inte för avsikt att skriva på denna blogg förrän i augusti igen. Trevlig sommar!

Du kan läsa min sommarledarblogg här och mina ledare på VT:s opinionssida. 

Kommentera

