Roligast vinner

juramsuDet klassiska uttrycket ”Roligast vinner” är så klart ännu viktigare för ett politiskt ungdomsförbund i allmänhet och ett skolförbund i synnerhet. Därför blir jag så glad över att läsa Moderat Skolungdoms Rikskommitté som bloggar från sin pågående kampanjturné från stora delar av Sverige. Det är verkligen fullt ös, rappa kommentarer och många värvade medlemmar till frihetens idéer dessa dagar!

Jag har som förbundsstyrelsens fadder för MSU:s Rikskommitté skämtsamt kallat mig själv för ”Jurassic MSU” eftersom det var några år sedan mitt medlemskap gick över till Moderata Ungdomsförbundet men att jag fortfarande är en del av organisationen i hjärtat. En gång MSU:are – alltid MSU:are!

Passa på att följa deras fantastiska turné och skriv några lyckönskningar på bloggen. Besök den här.

Etiketter: ,

Kommentera

